• bartokhaz@bartokhaz.hu
  • +36-20-491-9286

 

A projekt címe: Infokommunikációs fejlesztések a Bartók Ház Kft.-nél
A szerződött támogatás összege: 8 463 480 Ft
A támogatás mértéke (%-ban): 40%
A projekt tartalmának bemutatása: Pályázatunk keretében az iWise hibrid megoldású integrált vállalatirányítási rendszert szereztük be, mellyel cégünk belső működésének fejlesztése valósult meg. Fontosnak tartottuk egy olyan rendszer bevezetését, amelyet saját igényinkre, társaságunk egyedi tevékenységeire szabva tudunk kialakítani, hogy célzottan segíthesse dolgozóink mindennapi munkáját.
A fejlesztésünk fő célja az volt, hogy vállalkozásunk munkafolyamatait leegyszerűsítsük, ugyanakkor átláthatóbbá és hatékonyabbá is tegyük, mely elengedhetetlen feltétele a versenyképességünk és folyamatos fejlődésünk biztosításának. Az egyes tevékenységeink áttekinthető rendszerben való megjelenítése és kezelése segítséget nyújt üzleti döntéseink meghozatalában, az innovatív üzleti megoldások alkalmazásában.
A fejlesztéssel az iWise rendszer 10 db moduljának bevezetését valósítottuk meg, melyek az alábbi funkcionális területekre fókuszálnak:

A felhőalapú szolgáltatások esetén:

  • Vállalati CRM, értékesítési terület funkcionális specifikáció
  • Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés funkcionális specifikáció
  • Táv- és csoportmunka támogatás funkcionális specifikáció
  • Kontrolling és döntéstámogatás funkcionális specifikáció
  • Szolgáltatásmenedzsment terület funkcionális specifikáció

Az iWise Cloud22 CRM modul a partnerekkel való kapcsolattartást, árajánlatok egyszerű elkészítését, vevői rendelések kezelését, értékesítési folyamat támogatását biztosítja. Az iWise Cloud22 Munkaügy modul (HR) fő feladata a cég munkavállalóival kapcsolatos HR adminisztrációs feladatok időigényének csökkentése, az adatok egységes rendszerben való kezelése, a könnyebb átláthatóság biztosítása. Az iWise Cloud22 Táv- és csoportmunka modul a vállalaton belüli hatékony információáramlást és a hibakezelés optimalizálását támogatja. Az iWise Cloud22 Kontrolling modul elkészíti a vállalat gazdasági helyzetének elemzéséhez szükséges mutatókat, segít a rendelkezésre álló vagy megszerezhető erőforrások hatékony és eredményes felhasználásában, naprakész információkat biztosít.
Az iWise Cloud22 Szolgáltatásmenedzsment modul segítségével megvalósítható a vállalat szolgáltatásainak menedzselése, mely által lehetővé válik a szolgáltatási stratégia alkalmazása, a szolgáltatás tervezése és a szolgáltatásátadás.

A helyben telepített saját szoftver esetén:

  • Gyártási terület funkcionális specifikáció
  • Elektronikus iratkezelési rendszer funkcionális specifikáció
  • Beszerzési, logisztikai terület funkcionális specifikáció
  • Tudásmenedzsment specializált rendszer funkcionális specifikáció
  • Adott funkcionális célterülethez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer funkcionális specifikáció

 

Az iWise Gyártás modul a saját termékek gyártási folyamatához, annak beütemezéséhez, a keletkezett melléktermékek, illetve a szükséges alapanyagok használatba vételéhez, beszerzéséhez nyújt segítséget. Az iWise Iratkezelés modul a működés során keletkező bizonylatok, dokumentumok, szerződések egységes, átlátható rendszerben való nyilvántartását teszi lehetővé. Az iWise Logisztika modul segít az komplex logisztikai folyamatot alkotó részfeladatok pontos megtervezésében majd egy folyamattá való integrálásában, a költséghatékonyság figyelembevételével. A vállalati tudásbázis bővíthető az iWise Tudásmenedzsment modul használatával, ahol egységes rendszerben kezelhetők a különböző közérdekű dokumentumok, segéd- és oktatási anyagok, munka- és tűzvédelemmel kapcsolatos információk. Az iWise mobil ERP applikáció Android operációs rendszerre lehetővé teszi a Felhasználók részére, hogy bármikor, bárhonnan könnyedén hozzáférjenek az iWise rendszerhez.

A rendszer kiépítése a kivitelező feladata, melyet szolgáltatások keretében vettünk igénybe, mely tartalmazza a modulokhoz kapcsolódó adatmigrációt, azok testreszabását és a rendszerhez kapcsolódó oktatást.

Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése) is.

A projekt befejezési dátuma: 2021.04.28.
Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00667

logo ERFA 2

A kedvezményezett neve

 

BARTÓK HÁZ Építőipari, Műszaki Szolgáltató és

Kereskedelmi Kft.

A projekt címe:

 

Mobil betongyár es multifunkciós rakodógép beszerzése a Bartok Ház Kft-nél

A szerződött támogatás összege:

 

25 399 890 Ft

A támogatás mértéke (%-ban):

 

50%

A projekt tartalmának bemutatása:

 

A projekt keretében beszereztünk 1 db CASE 580ST kotró-rakodógépet, 1 db Homlokzati állványrendszert, valamint az iWISE szoftverek beszerzésével bővítettük IT infrastruktúránkat.

A projektben fejlesztett építési tevékenységünk során legyártott építési betontermékeket elsősorban speciális betonelemek (pld. peremzsaluzatok) elkészítéséhez, áthidaló szerkezetek betonozásához használjuk fel. A beszerzett eszközök ezen tevékenységek előkészítésében és megvalósításában játszanak szerepet.

Célunk a fejlesztéssel a vevői igények széleskörű kiszolgálása és tevékenységünk hatékonyságának növelése. A beruházás megvalósításával még inkább megalapozhatjuk társaságunk stabil piaci pozícióját, ami a foglalkoztatottak számának bővüléséhez, és munkahelyek megőrzéséhez is hozzájárulhat.

A projekt befejezési dátuma:

 

2019.08.30.

Projekt azonosító száma:

 

GINOP-1.2.2-16-2017-01732

logo ERFA 2

Style Selector

Layout Style

Predefined Colors

Background Image